Thursday 24 November 2011

Assalamualaikum :))


                                                                                                                                                   
heyhoi , first time aku buad blog taw <3 aww , hehehe. aku buad blog ni just for na luah kang    perasaan aku jeh .
mulq-2 ade sorang pempoan nih , dye buad aku suke sngad dekat dye . aku prnah couple dgn dye , tapi 3hari je . ade sbb aku putus dye. lepas putus tu . aku bnci gile dkat dye . coz kawan dye cakap dkat aku dye nak mainkan lelaki , dye nak blas dendam dgn prbuatan bf dye buat dekat dye . lpas 3bulan , aku pom rapat balek dgn dye pada bulan 19/9/11 , mase tu dye mitak kredit dngan aku . aku pun bg jelaa , lepas jeh bg . aku truss rapat dgn dye smpai skarang  aku takut nak luah kang perasaan dekat dye yg aku niii cintakan dye . hanye Tuhan je tahu betape Cinta nye aku dekat dye . imissyou call me masham <3 huihui . nampak tlisan merah tu? dye pgil aku masham ade tu asham , mmg romantik lah dye nii . ily & imy . hikhok <3 <3 <3 malas dah nak type ni . nak tido pulak . Thanz all , coz sudi bace yaw <3 muah kali :*

No comments:

Post a Comment